WWW stránky
WWW stránky - fakta a doměnky
jen v krátkosti než se pustíte do dalšího čtení. Mít WWW stránky je fajn, ale nezapomeňte, že jde jde o jeden z dílků mozaiky/puzzle, které by jste měli mít nebo dělat. Takže to shrneme do pár bodů, které by jste měli vědět:
- WWW stránky je dobré mít
- vliv WWW stránek na úspěch RK je silně přeceňovaný
- WWW stránky Vám toho moc samy o sobě mnoho neprodají
- existuje jakýsi marketingový mix, který by jste měli dodržovat a WWW stránky jsou jen jednou částí
- a právě WWW stránky jsou jedním z dílků této marketingové skládanky, ale rozhodně ne tím nejdůležitějším, spíše naopak
Co by měl obsahovat Váš marketingový mix
- inzerci na realitních portálech
- upozorňuji ještě jednou, je to důležité, na více realitních portálech nejen na Sreality.cz
- inzerci nebo působení na sociálních sítích
- inzerci si platíte, ale působení může být zdarma a velice efektivní a účinné
- reklama na internetu
- zviditelnění Vaši osoby/RK v úzkém regionu, kde působíte
- věšení bannerů, billboardů na prodávané/pronajímané nemovitosti
- obíhání poštovních schránek, olepování dveří, ale samozřejmě inteligentně
- využití lokální inzerce v tištěných médiích, někde jsou prostě ještě oblíbené místní noviny
- u každého obchodu velice pozitivně působte a obě strany, prodávající/kupující, ti Vás mohou doporučit
- buďte vidět a slyšet ve Vašem okolí u každé lokální akce
- a spousty jiných dalších aktivit
- no a nakonec WWW stránky, všimněte si, jsou na posledním místě, prostě to tak je
Neptejte se na SEO, metriky, analityka
často se setkáváme s úplně pomýleným lpěním na SEO, metrikách či analitykách. Lpění na SEO je zbytečné a pramení jen z Vaší nevědomosti. Pokud Vám někdo nabízí "SEO", tak z Vás jen tahá peníze za nic a pranic Vám nepomůže. Jenom Vás připraví o peníze.
- investice do SEO je pro Vás vyhozením peněz z okna
- SEO se musí dělat stále, pravidelně a stojí spousty peněz a času
- existují jisté SEO faktory, ON-page a OFF-page
- a právě důležitější jsou ty OFF-page, které jen tak lehce neovlivníte
- ON-page faktory dnes mají všichni většinou splněné, kromě jednoho, a to je INDIVIDUÁLNÍ OBSAH (zajímavý, bohatý, inspiritivní a jedinečný)
- první nepatrné výsledky SEO trvají strašně dlouho, klidně i rok a to nikdy nevydržíte
- na první pozice, stránku se stejně nikdy nedostanete, vždy budou obsazeny realitními portály a velkými realitními společnostmi
- tak to prostě je a jinak to nikdy nebude
- pokud Vám i přesto někdo tvrdí, že Vás tam jen tak dostane, tak lže a klidně ať mi zavolá a já mu to řeknu do očí
- na klíčová a silně konkureční slova/fráze stojí ve frontě stovky čekatelů co utrácí velké peníze a pro Vás jsou to prostě vyhozené peníze
Co chtít od WWW stránek
Trošku se snažte tlumit Vaší touhu, že s nejkrásnějšími WWW stránkami uděláte díru do světa a porazíte konkurenci. WWW stránky jsou pro Vás jen nutné zlo, prostě je mít. Mohou Vám pomoci snad jen v okamžiku, kdy se klient rozhoduje komu svěří prodej/pronájem své nemovitosti. Posuzování krásy WWW stránek se silně subjektivní a nejdéle vydrží hezké konzervativní WWW stránky. Vyžadujte jen:
- ať jsou stránky zabezpečeny SSL certifikátem
- ať jsou responzivní, tj. zobtazí se správně v libovolném zařízení (telefom, notebook, PC)
- ať jsou hezké a plné zajímavého textového obsahu
- ať jsou jednoduché na ovládání a příjemné na používání
- klient stejně jde po přehledu Vašich nabídek, zbytek je jen nutné zlo
Co by jste měli mít na WWW stránkách
- Nemovitosti
- Nemovitosti prodané
- Reference
- O společnosti
- Služby
- Očekávaný postup při prodeji/pronájmu
- Co Vás odlišuje od jiných RK/makléřů
- Kontakty
Fakta a mýty k WWW stránkám
Formátování prostého textu
Fotografie, fotogalerie
Různé textové bloky
Jiné textové bloky
Videa, mapy a jiné prvky