WWW stránky

WWW stránky - fakta a doměnky

jen v krátkosti než se pustíte do dalšího čtení. Mít WWW stránky je fajn, ale nezapomeňte, že jde jde o jeden z dílků mozaiky/puzzle, které by jste měli mít nebo dělat. Takže to shrneme do pár bodů, které by jste měli vědět:

  • WWW stránky je dobré mít
  • vliv WWW stránek na úspěch RK je silně přeceňovaný
  • WWW stránky Vám toho moc samy o sobě mnoho neprodají
  • existuje jakýsi marketingový mix, který by jste měli dodržovat a WWW stránky jsou jen jednou částí
  • a právě WWW stránky jsou jedním z dílků této marketingové skládanky, ale rozhodně ne tím nejdůležitějším, spíše naopak
 

Co by měl obsahovat Váš marketingový mix

  • inzerci na realitních portálech
  • upozorňuji ještě jednou, je to důležité, na více realitních portálech nejen na Sreality.cz
  • inzerci nebo působení na sociálních sítích
  • inzerci si platíte, ale působení může být zdarma a velice efektivní a účinné
  • reklama na internetu
  • zviditelnění Vaši osoby/RK v úzkém regionu, kde působíte
  • věšení bannerů, billboardů na prodávané/pronajímané nemovitosti
  • obíhání poštovních schránek, olepování dveří, ale samozřejmě inteligentně
  • využití lokální inzerce v tištěných médiích, někde jsou prostě ještě oblíbené místní noviny
  • u každého obchodu velice pozitivně působte a obě strany, prodávající/kupující, ti Vás mohou doporučit
  • buďte vidět a slyšet ve Vašem okolí u každé lokální akce
  • a spousty jiných dalších aktivit
  • no a nakonec WWW stránky, všimněte si, jsou na posledním místě, prostě to tak je
 

Neptejte se na SEO, metriky, analityka

často se setkáváme  s úplně pomýleným lpěním na SEO, metrikách či analitykách. Lpění na SEO je zbytečné a pramení jen z Vaší nevědomosti. Pokud Vám někdo nabízí "SEO", tak z Vás jen tahá peníze za nic a pranic Vám nepomůže. Jenom Vás připraví o peníze.

  • investice do SEO je pro Vás vyhozením peněz z okna
  • SEO se musí dělat stále, pravidelně a stojí spousty peněz a času
  • existují jisté SEO faktory, ON-page a OFF-page
  • a právě důležitější jsou ty OFF-page, které jen tak lehce neovlivníte
  • ON-page faktory dnes mají všichni většinou splněné, kromě jednoho, a to je INDIVIDUÁLNÍ OBSAH (zajímavý, bohatý, inspiritivní a jedinečný)
  • první nepatrné výsledky SEO trvají strašně dlouho, klidně i rok a to nikdy nevydržíte
  • na první pozice, stránku se stejně nikdy nedostanete, vždy budou obsazeny realitními portály a velkými realitními společnostmi
  • tak to prostě je a jinak to nikdy nebude
  • pokud Vám i přesto někdo tvrdí, že Vás tam jen tak dostane, tak lže a klidně ať mi zavolá a já mu to řeknu do očí
  • na klíčová a silně konkureční slova/fráze stojí ve frontě stovky čekatelů co utrácí velké peníze a pro Vás jsou to prostě vyhozené peníze
 

Co chtít od WWW stránek

Trošku se snažte tlumit Vaší touhu, že s nejkrásnějšími WWW stránkami uděláte díru do světa a porazíte konkurenci. WWW stránky jsou pro Vás jen nutné zlo, prostě je mít. Mohou Vám pomoci snad jen v okamžiku, kdy se klient rozhoduje komu svěří prodej/pronájem své nemovitosti. Posuzování krásy WWW stránek se silně subjektivní a nejdéle vydrží hezké konzervativní WWW stránky. Vyžadujte jen:

  • ať jsou stránky zabezpečeny SSL certifikátem
  • ať jsou responzivní, tj. zobtazí se správně v libovolném zařízení (telefom, notebook, PC)
  • ať jsou hezké a plné zajímavého textového obsahu
  • ať jsou jednoduché na ovládání a příjemné na používání
  • klient stejně jde po přehledu Vašich nabídek, zbytek je jen nutné zlo
 

Co by jste měli mít na WWW stránkách

  • Nemovitosti
  • Nemovitosti prodané
  • Reference
  • O společnosti
  • Služby
  • Očekávaný postup při prodeji/pronájmu
  • Co Vás odlišuje od jiných RK/makléřů
  • Kontakty
 

Fakta a mýty k WWW stránkám
Formátování prostého textu
Fotografie, fotogalerie
Různé textové bloky
Jiné textové bloky
Videa, mapy a jiné prvky 

Kde inzerujeme?